Jo den ligger bra till. Gillar oxå den skarpt.
2000 liter rockzolid
Kollaps
X
-
-
Rödzebra med blå hannar... Nån som har ungdjur eller vet var man kan få tag på en grupp på 20-40 st. Gärna i södra Sverige. : )Kommentar
-
Grymt snyggt akvarium... Blir intressant och se när du fyllt det med fisk, då vill man ju gärna se en filmKommentar
-
Jag vet att Djurmagazinet har hör med något som ligger i närheten av dig.. Annars får du nyttja köp & sälj avdelningen här på ciklid.orgKommentar
-
-
Synd vi bor lite långt ifrån annars har vi fått 19 oranga och 6st blå röd zebra. Tänkte behålla 2 blå och 5 oranga själv, sälja resten. Men dom är bara 1 cm än så längeKommentar
-
Kommentar
-
-
Ok som jag har förstått tar djurmagazinet från AM så det borde ju gå att lösa.
Tack för hjälpen alla som tipsat!Kommentar
-
Det rullar på och nu består beståndet i akvariet av:
40 golden
30 rödzebra med blå hanar
20 demasoni
10 afra
10 ancistrus
Letar bara efter ett 20-30 st fina firefish nu sen är jag nöjd.
Lägger ut en halvtaskig bild. Ska försöka ta lite mer när det går med en bättre kamera.Kommentar
-
Coolt med ett så stort kar, besättningen blir helt grym. Blir nog toppen med så många av varje art, jämfört med mängder av arter.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Har lite problem med cyano men har höjt Kh och tillsätter 2ml väteperoxid så jag tycker att det minskar stadigt. Vill helst slippa släcka ner det.
Nån som har nåt annan bra tips om hur man blir av med det?Kommentar
-
General tonic brukar funka bra! Dosera enligt anvisning på flaskan.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar