2000 liter rockzolid
Kollaps
X
-
-
Det rullar på och nu består beståndet i akvariet av:
40 golden
30 rödzebra med blå hanar
20 demasoni
10 afra
10 ancistrus
Letar bara efter ett 20-30 st fina firefish nu sen är jag nöjd.
Lägger ut en halvtaskig bild. Ska försöka ta lite mer när det går med en bättre kamera.
//KajKommentar
-
La in en modul i mitten igår och har fått bort cyanon med hjälp av väteperoxid.
Kommer ta lite helkarsbilder under helgen.Kommentar
-
Ser fram emot detta.
Blir en rockzolid bakgrund i mitt kommande 720L tanganyika. Dock inte så himla lätt att bestämma vilken. Denna som du har är riktigt snygg men det är flera andra också. I slutänden får det nog bli att ta det slutgiltiga beslutet i butik.//EmilKommentar
-
Inte så skarp men man ser ju lite.
Modulen i mitten är helt nyinsatt så den har inte fått några alger på sig än.Kommentar
-
-
-
-
-
Tackar för all positiv feedback! : )
Skarven tog rätt många timmar med vinkelslip. Var väldigt svårt att tänka 3D när man skar så att inte man skar bort för mycket. Nu ser man inte skarven om man inte vet om den.Kommentar
-
Mina rödzebra som var må har börjat färga ut lite. Verkar bli vita hanar. Har så extrem fina fenor, nästan som firefish. Bilden gör det tyvärr inte rättvisa. Nån som varit med om såna innan och vet hur dom blir som vuxna i teckningen?Kommentar
-
Kommentar
-
Höll det sig till vuxen ålder? Dom vuxna jag har saknar helt dom lysande röda fläckarna i fenorna tyvärr. Har endast lite äggfläckar kvar.Kommentar
-
snyggt
Vad kör du med för returpump upp från sumpen i källaren och till akvariet?
Mer bilder på bygget. Borradbotten eller sidanKommentar
-
Laguna 9000. Ligger en byggtråd på guiden. Det skulle bli saltvatten men efter jag startat mitt tredje företag och fick andra barnet hann jag inte hålla koll på värdena så stenkorallerna fick mycket stryk.
Här är den tråden: http://www.saltvattensguiden.se/foru...ght=k%E4llarenKommentar
Kommentar