din länk funkar ej...tyvärr kommer det bara fram sidan kan ej visas
fel på länk
Kollaps
X
-
-
Ta bort punkten efter odilou's länk så funkar den. Sidan är inte officiell ännu och innehåller fortfarande fel.Kommentar
-
då kan jag nog rapportera ett fel med den länk som jag frågar om. det är så att i den länken jag söker efter hv till 9808 men i .org sidan så hänvisar den till annan artikel..som jag inte tror passar in...du kan kolla på o se om jag bara missat nåt ..Kommentar
-
ok. länken fungerar . men om jag går in på .org så o söker upp bilden där så anger ni ett annat nr istället för 9808, o på det som anges där hittar jag inget om min firre. så "saken" är att på samma bild på .se och .org så hänvisar ni till olika artiklar, hmm...hoppas du förstår hur jag menarKommentar
-
"ok. länken fungerar . men om jag går in på .org så o söker upp bilden där så anger ni ett annat nr istället för 9808,"
Det ser väl ut så här;
Bildnr [216] Ciklidblad:[ [u]9808</u> ] Finns på CD: [ X ] NCS Arkiv: [ - ] Digital bild: [ - ]
på båda dessa sidor;
och länkarna på båda dessa sidor pekar på;
"o på det som anges där hittar jag inget om min firre."
Nej länken hänvisar bara till vilken tidning bilden är hämtad från och det påstås ingenstans att där ska finnas information om fisken.
"så "saken" är att på samma bild på .se och .org så hänvisar ni till olika artiklar,"
?
"hmm...hoppas du förstår hur jag menar"
Inte riktigt
Kommentar
-
Vill du läsa mer om "taiwan red" kan du titta här;
Kommentar
-
Kommentar
-
fortsatte en fråga där då jag enbart hittat den infon här att de går utan problem att flera i sama kar om det är större än 400literKommentar
Kommentar