If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Låter som en trevlig uppsättning. Jag skulle dock tipsa om att ha fler tetror enligt min smak. Jag hade ett 450 en gång med 100 svartbandstetror i, det fyllde upp okej, men hade kunnat ha fler. Så dina 30-40 i ett 720, känns som de försvinner. Beror på vad man vill ha, jag ville ha ett stort stim som verkligen stimmande och det gör de när de blir så många
Just stimmandet tycker jag är väldigt vackert o rogivande. Den enda tetra jag fått att stimma ordentligt har varit rödmunstetra. Neontetror spred sig bara och gav inget samlat intryck.
Just stimmandet tycker jag är väldigt vackert o rogivande. Den enda tetra jag fått att stimma ordentligt har varit rödmunstetra. Neontetror spred sig bara och gav inget samlat intryck.
trevligt tips, för rödmunstetra kommer strax inskaffas, ska kasta ut tanganyikan och i med SA
Har hört att Vinkeltetror ska vara bra på stimma med?
Självklart är det ju det man vill med dessa småfiskar att det ska åka runt i ett stim, det som är finast och mysigast.
Kommentar