If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag kommer nästan garanterat! Det har varit riktigt bra de två gånger jag har varit där innan... Har vid båda tillfällena handlat utan att planera... För att det inte skall dra iväg brukar jag ta med mig max en femhundring för annars är det lätt att bjuda på allt
Hur sent kan man föranmäla gods? Har inte fått 100% klartecken från regeringen här hemma ännu. En dotter som fyller år dagen innan och så, men sugen är jag allt på att köra ner till Malmö med några påsar fisk
Hur sent kan man föranmäla gods? Har inte fått 100% klartecken från regeringen här hemma ännu. En dotter som fyller år dagen innan och så, men sugen är jag allt på att köra ner till Malmö med några påsar fisk
/Jocke
Förhandsanmälan stänger i princip inte förrän auktionen startar. Ända fram till du checkar in ditt gods på plats in kan du lägga till, redigera och radera dina poster.
Kommentar