Thierry Henry bygger en liten burk

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PaS
    Användare
    • December 2010
    • 47

Thierry Henry bygger en liten burk

Ja, det handlar alltså om ett litet nätt projekt på 25.000 liter, som löper längs fyra våningar i hans London-kåk och ska kosta drygt 2.5 miljoner att bygga. Lite knepiga dimensioner är det allt: 12 m högt, 4 brett och en knapp meter djupt.

Kommentarer på detta?
    Tropheus
  • Erik Österlund
    Användare
    • January 2005
    • 3788

Lätt att fixa något i den burken

Det enda som behövs är att man har 12 meter långa armar...

Kommentar

• johho
      NCS Medlem

• March 2007
      • 1825

Visst är det coolt, men pengar bygger inte smak helt klart. Jag är tveksam till hans egentliga fiskintresse också utan blir nog mer en statussymbol

Hade jag haft så mycket pengar hade jag iaf inte gjort akvariet 12 meter högt

Kommentar

• Kajjjan
        NCS Medlem
        • June 2008
        • 1882

Ursprungligen postat av Erik Österlund
        Lätt att fixa något i den burken

Det enda som behövs är att man har 12 meter långa armar...
        Eller ett Open Water dykcert...

Ursprungligen postat av johho
        Visst är det coolt, men pengar bygger inte smak helt klart. Jag är tveksam till hans egentliga fiskintresse också utan blir nog mer en statussymbol

Hade jag haft så mycket pengar hade jag iaf inte gjort akvariet 12 meter högt
        Men har man pengar, intresse och smak så kan det bli bra - och jag vet inte varför man automatiskt ska tvivla på hans intresse och smak bara för att han gör något annorlunda än standardburken...?

Jag hade mer än gärna byggt en sådan tank om jag hade haft huset och stålarna!

//Kaj

Kommentar

• johho
          NCS Medlem

• March 2007
          • 1825

Det är ingen automatik utan med den kunskapen jag har om herren så tvivlar jag. Men det är helt okej att nån annan inte tycker så

Kommentar

• Kajjjan
            NCS Medlem
            • June 2008
            • 1882

Ursprungligen postat av johho
            Det är ingen automatik utan med den kunskapen jag har om herren så tvivlar jag. Men det är helt okej att nån annan inte tycker så
            Då får du gärna delge oss den kunskapen...

//Kaj

Kommentar

• Ove Planstedt
              NCS Medlem
              • May 2006
              • 1816

I artikeln så framgår det att det rör sig om 4 separata kar som ska ge en illusion om att vara 12 m högt.

Kommentar

Arbetssätt...