Vad fasen är Dats?
Vilken Ciklid passar mig bäst?
Kollaps
X
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Och,... den artikeln kan du läsa om du blir medlem
ynka 295 spänn det är det lätt värt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Du är ju medlem. Du kan kolla här också http://www.ciklid.org/artikelarkiv/c...01104&lopnr=12Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Jag flyttade inläggen om barber till eget ämne då de var lite off topic, hoppas det var ok.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hantelciklider o Geophagus! Det kommer att passa grymt till din setup med vattenkvalitet, sandbotten, växter och storlek. Kör du 10+10 kommer du undan med vattenbyte en tredjedel varannan vecka med rätt filter. Oscar är alltid trevliga i ett sånt kar men kommer att skita ner mycket o trakassera dina växter rejält. Dempsey hade föredragit lite hårdare vatten tror jag, åtminstone med måttliga vattenbyten då mjukt vatten inte håller pH så stabilt vid för mkt nedbrytningsprodukter. Blir kul att följa vad du än väljer!Kommentar
Kommentar