Vart hittar jag ett stilrent 500-600 möbelakvarium i Sverige?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gabbi
    Användare
    • April 2002
    • 897

Ursprungligen postat av W-o
    Då minns du väldigt fel eftersom jag inte pratade med någon från personalen under mitt besök hos er. Jag försökte få kontakt med en blond anställd som mest verkade upptagen med att snacka med sin polare, jag var hos er i ca 40 min (om du inte tror mig så får du skicka ett PM så ska jag förklara hur jag såg ut och när jag var där, sen hittar du mig säkert på era videoinspelningar) .

Nu vill inte jag låta sur, jag tror säkert att ni är väldigt kompetenta och duktiga, men hade det funnits någon lättillgänglig så hade jag förmodligen handlat hos er den dagen.
    Hej, Gabriella heter jag. Tänkte att jag skulle presentera mig eftersom du talar om mig på nätet. Vi har en hel del kunder, en del kommer så ofta att vi lär känna dem och talar vänskapligt med dem. Det låter för mig HELT otroligt att du i 40 minuter skulle ha försökt få kontakt med någon i personalen utan att lyckas, särskilt som vi ofta är mellan två och fyra personer som jobbar. Det skulle kunna vara så att du skickar ut signaler att du vill vara ifred utan att veta om det. Alla som säger att de har en fråga, eller ställer sig i kassan får hjälp, det kan jag garantera.
    www.akvarielagret.se/akvarieboken

Kommentar

• Bjorn
      Användare
      • October 2009
      • 939

Ursprungligen postat av W-o
      Då minns du väldigt fel eftersom jag inte pratade med någon från personalen under mitt besök hos er. Jag försökte få kontakt med en blond anställd som mest verkade upptagen med att snacka med sin polare, jag var hos er i ca 40 min (om du inte tror mig så får du skicka ett PM så ska jag förklara hur jag såg ut och när jag var där, sen hittar du mig säkert på era videoinspelningar) .

Nu vill inte jag låta sur, jag tror säkert att ni är väldigt kompetenta och duktiga, men hade det funnits någon lättillgänglig så hade jag förmodligen handlat hos er den dagen.
      Tror alla kunder på Akvarielagret behandlas som polare! Jag är en stamkund där så jag får alltid snällt vänta tills alla andra (nya) kunder blivit servade... oftast en låång väntan som alltid är värd det. :-)
      Newbie December 2009
      Malawi: 450 liter
      Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

Järfälla/Stockholm

Kommentar

Arbetssätt...