Men nu är de iaf yngel på g tror jag?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Mange
    Användare
    • September 2011
    • 40

Ursprungligen postat av hakke77
    Ok ska genast köpa en pepparkvart, tack för tipset hon har spottat ut 6 yngel idag men har fortfarande många kvar, dock är en av dom röd zebra-ynglen svart??? Det är typ dom man ska sortera bort som inte ser riktigt hundra ut me andra ord eller kan dom va svarta me? ser ut som det är fler svarta som hon håller kvar i munnen me? Verkar kunna bli av med en hel del av ynglen, några behåller vi nog själva med
    Tack //Hakke
    Dom svarta yglen är dom som kommer att bli blåa när dom växer till sig lite.
    Gör dig inte av med dom

Kommentar

• hakke77
      Användare
      • December 2011
      • 40

Ursprungligen postat av Mr.Mange
      Dom svarta yglen är dom som kommer att bli blåa när dom växer till sig lite.
      Gör dig inte av med dom
      Tack, läste precis om det idag när jag var på jobbet, trodde bara de fanns orange röda zebror men jag hade fel. Ska googla å kolla hur dom blå ser ut för att se om jag har någon liknande hemma då

En annan fråga jag har är hur länge jag ska ha kvar mamman i yngelkaret innan jag släpper tillbaka henne i mitt 540-liters till dom andra gamla vännerna? Yngelkaret är bara på 19 liter.

Kommentar

• Erik Österlund
        Användare
        • January 2005
        • 3788

Ursprungligen postat av hakke77
        Tack, läste precis om det idag när jag var på jobbet, trodde bara de fanns orange röda zebror men jag hade fel. Ska googla å kolla hur dom blå ser ut för att se om jag har någon liknande hemma då

En annan fråga jag har är hur länge jag ska ha kvar mamman i yngelkaret innan jag släpper tillbaka henne i mitt 540-liters till dom andra gamla vännerna? Yngelkaret är bara på 19 liter.
        Om honan är mager kan du mata upp henne lite innan men eftersom burken är så pass liten skulle jag nog släppt i henne i den stora burken direkt.

Kommentar

Arbetssätt...