Det var verkligen en vacker salvinihona!
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Snyggt Otroliga färgher på S.honanKommentar
-
1. Ungdjur av Cichlasoma salvini "Nututun" ca 4cm.
2. Så här såg mamma salvini till fisken ovan ut. Så jag har förhoppningar om den kullen.... Hon blev tyvärr ihjälslagen av hanen.
3. Amphilophus rostratus . Detta är samma hane som har varit fotomodell innan i CB. Dock gör den p.g.a. av den nuvarande ägarens fotokunskaper inte riktigt sig till rätta på samma sätt på bild nu... En av mina favoriter dock.
4. Thorichthys eliotti "Rio Manso" Jag kommer aldrig ifrån Thorichthysarna, underbara fiskar....
/JockeCAKommentar
-
-
Texas och Loisellei
En bild på min texas hane och en av mina 2 loisellei, någon som kan hjälpa mig könsbestämma? har ingen aning om hur man ser skillnad på loisellei720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Snygg Texas!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Bild 1 Hane
Bild 2 Hona
/JockeKommentar
-
-
Okej, har nog troligast 2 honor då720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
Slänger in en bild på en av mina små Carpinte som går i mitt 250l på uppväxt.720liter CA
Parachromis loisellei
250liter CA
Thorichthys meekii yngel
-
Det kan nog bli nåt av den!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Sådärja, det tog några timmar att plöja igenom denna tråden Många fina bilder men nu är jag trött i huvet hahaKommentar
-
Jo det är en bra tråd och det är väl både för och nackdelar med en lång tråd då den blir svår att få en överblick över medan allt blir samlar på ett ställe.
Om du gör inlägg så är det givetvis fritt att lägga dem i vilken tråd du vill. Skapa för guds skull egna om så är.
Jag personligen uppskattar nog fler trådar med specifika ämen är megatrådar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Suddig bild, men detta är fortfarande en av mina favoriter Herichthys deppii , en av mina 2 hanar, denna på ca 18 cm.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar