Sköna firrar och bilder alla
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
nya bilder...
köpte min första SA igår A.Rivulatus ? lite bilder
SA bild tråden i forts..Honan tampas med Argenta honan bild 1.7 sen hanen på bild2-4
bild6 chacamax hanen särar på dom
bild5 gör chacamax honan ett försök sära på Rivulatus honan och Argentan tampas om revir som ligger för nära varandra ska försöka ändra lite på det blir mer sväng rum ..Senast redigerad av Micke Jarhl; 06 October 2012, 14:37.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
köpte min första SA igår A.Rivulatus ? lite bilder
SA bild tråden i forts..Honan tampas med Argenta honan bild 1.7 sen hanen på bild2-4
bild6 chacamax hanen särar på dom
bild5 gör chacamax honan ett försök sära på Rivulatus honan och Argentan tampas om revir som ligger för nära varandra ska försöka ändra lite på det blir mer sväng rum ..720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Riktigt fina guldsömmar Micke. Har titta på dom i sandby med. Men dom har inte riktigt passat in i något kar här hemma..Kommentar
-
Kommentar
-
Verkar lovande iaf de tar för sig tagit ett revir men
Jag får nog lyfta ut ett par av mina loisellie nu blir ett kar tillMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Snygg Guldsömshanne
Lite nya bilder sedan omstart av stora karetKommentar
-
-
Nice, tack för bilderna!
En fråga till ciklidtok, ser att du verkar ha en Flowerhorn Thai Silk tillsammans med eldbukar i samma kar Hur har det funkat för dig? Min Flowerhorn hade ihjäl min största eldbuk över natten när ingen såg, dom var jämnstora runt 15cm och mitt kar är på 450 liter.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Var på Palmitos park (Grand Canaria) och såg ett kar med Carpinte i. Dom var 15-25cm. Och man blev riktigt sugen på att ha denna art framöver.Kommentar
-
-
Snyggt med så många av samma art, är det små platy på bilden? äter de inte upp dem?Kommentar
-
Rejäl balja där Salmberg capinte är fina riktig diamant hehe....här hemma funkar det över förväntan, guldsömmarna här hemma(hanen speciellt) verkar vara ett orginal han skrämmer alla utom cachcamax hanen han synar honom i mellanåt syn för gudarna hehe...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar