CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Skulle köpa växter till tanken idag, tänkte påbörja projekt rivning imorron. men det följde inte bara med massa växter hem, det följde även med 4 små Eldbukar...de var så otroligt fina så jag kunde inte motstå men jag vet inte vilket kön det är på dem.Kommentar
-
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Mäktig!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Tack!
Kan tillägga att det där är den mindre av hannarna, har 2 lekpar. Men den andra hannen var så skygg och rätt tilltuffsad efter transporten så den var inge kul att fota. Men all annan fisk i tanken blev väldigt väldigt liten i jämförelse..Kommentar
-
Kommentar
-
Kan ärligt talat inte svara på det, de är sålda som citrinellum och har formen av en men de kan ju korsa sig hej vilt med varandra så det är verkligen ingen omöjlighet. Svårt att veta när jag fått dom i den storleken.
Det finns ju vissa arter som det är svårt att få rena gener från så..Kommentar
Kommentar