Jäklar va fina dom va Micke
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kommentar
-
Härliga bilder från er alla, och kul att tråden håller igång
Här kommer 2 bilder på ett av mina par Paraneetroplus gibbiceps , hanen först och sen honan
Har det inte blivit några yngel än?CAKommentar
-
Är nu mycket nöjd ägare till 20st små Amphilophus citrinellus .
Lycka till med domCAKommentar
-
-
Coola firrar jag provade att justera intensitet och kontrast rätt ordentligt i Photoshop. Jag vet inte om det är så de ser ut men jag tycker inte att bilderna är överdrivet oskarpa men därimot lite konstiga i ljuset. Hoppas de tycker det är ok, om jag gjorde så annars plockar jag bort bilderna.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
VajjjertKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Theraps godmanni hane
Var får ni tag i arter som dessa? Och som JockeB:s gibbiceps?
Är det import som gäller? Dessa två arter har jag bara sett på bild och aldrig på lagerlistor i Sverige.Kommentar
-
Gibbicepsen stog bara 1 ggn på listan, veckan efter var dom borta, liknande med Godmannin.
Man måste gå igenom HELA listan för att om man har tur ska hitta nått udda och ovanligt, Gibbin stog inte bland dom andra centralarna kommer jag ihåg, hitta dom nån helt annanstans på listanMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Theraps godmanni haneSA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
Kommentar