If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Härliga foto Finn.
Ellioti paret är verkligen fina.
Tackar, ja det paret är fint och att dom nu går med yngel är inte heller så tokigt. Var lite rädd att han skulle vara för gammal men han funkade fin fint.
En bild på mina jaguarer, man ser ett ganska utstående öga på pojken. Han råkade ut för popeye för ett tag sen, vet inte anledningen riktigt men han mår väldigt bra nu å svullnaden går ner dag för dag. Vattnet är lite missfärgat pga medicin.
De har börjat bråka ganska mycket på sistone, kärleksgnabb kanske?
Jodå på lördag ska jag hämta 1+2 P. Argenta hanen är 30cm honorna mellan 20 och 15cm kommer kanske bli jobbigt men jag tänker prova iaf sen får det nog räcka...
Det var ett tag sedan jag tittade på ca-bilder och jag måste säga det finns otroligt många fina exemplar på forumet numera... eller så har kameratekniken utvecklats :-)
Utbudet är större än 2007 i alla fall. Grattis!
Härligt att se ett par bilder på mina gamla favoriter ser ut att trivas
Jodå det funkar fint fick hjälpa din gamla loisellie hane
med acklimatiseringen men nu kan han försvara sig utan problem
dock har honan lämnat honom för den andra hanen men det kan ju ändra sig hehe..
En bild på mina jaguarer, man ser ett ganska utstående öga på pojken. Han råkade ut för popeye för ett tag sen, vet inte anledningen riktigt men han mår väldigt bra nu å svullnaden går ner dag för dag. Vattnet är lite missfärgat pga medicin.
De har börjat bråka ganska mycket på sistone, kärleksgnabb kanske?
Ja det ser ju inte bra ut! hur ofta/mycket byter du vatten?
Hoppas han frisknar till helt.
Kommentar