Nu fick jag ett par bilder på mitt ellioti par
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Mäktiga firrar, de elliotisarna ser stora ut...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Den ellioti hanen är full size
Vilken variant det är vet jag inte, någon hade bytt in det paret samt carpintis paren på trop fiskimport i Götet.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har faktiskt inte haft Carpinte ännu tyvärr
Jag bara reflektera över det eftersom dom brukar lägga till med lekfärg ganska tidigt innan dom leker annars har jag sett!CAKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har haft capintis förut och det har aldrig varit någon lek utan allt det svarta, iallafall inte när dom kommit så här långt.Kommentar
-
Kommentar
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
De är ju inte alls tokiga, dina sajica. Har inte ägnat de så stort intresse förut, förmodligen för att de som brukar finnas i butikerna ser rätt trista ut men de du har får upp ögonen.
.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar