CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjur -
Ahhh, jag som håller på och planerar besättning i mitt kommande CA...hur ska jag kunna komma till beslut när du lägger upp denna!!
De har carpintis på Alvarielagret, men dit vågar jag inte åka med plånboken med, för där simmar även 4 otroligt fina argentea för 395 kr/stCAKommentar
-
De är säkert 12 cm. Fina som tusan, men visst kostar de. På Hagebyciklidens lista finns de som 8-10 cm för 300 kr. Det är ju inte ofta man ser dem i butik, men så ovanliga är de väl inte att döma av forumet här. Borde väl odlas en del?Kommentar
-
Jag gav 25:-st för dom jag hade tidigare av jinnarparen..CAKommentar
-
-
Kommentar
-
gick igenom mina bilder hittade denna hane capinte tror han var 24cm nästan lika hög fantastiskt fin dog av ålderdom honan ja honan var den lite ovanligare escondido (fångstplats) tror jag det är annars får ni rätta mig,,,Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Är väl bara att åka till Lagret med plånboken och intala sig själv att havregrynsgröt är gott och nyttigt att äta, om så i veckor framöver...Kommentar
-
så sant Pabbe..Ska själv ner till skåne på fre hämta en annan diamant kanske jag har förköpt mig vi får se stora är dom iaf återkommer efter helgen måste bara fixa en kamera nu börjar bli akut..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Var ner och kikade på trimacsen på södra sandby, men det blev allt för mycket meck med att få hem dom eftersom att resan hem skulle göras under 3 dagar. Så jag får fortsätta leta efter dom på listan.Kommentar
-
Kommentar
-
Oj då vart det några mil hehe...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar