CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Back to basic
Har under några år kört enbart channor men haft ett sug att köra igång några ca kar. Sagt och gort, 4st kar färdiga att använda och en del fiskar redan inköpta. Men har lite problem med den ena sorten.. Den är köpt som cyanoguttatus men tycker den påminner om carpintis. Vad säger ni?
Japp Carpinte är det och en snygg sådanCAKommentar
-
Det var så det hela började (197
Köpte 2st fina honor, nu ska man bara hitta någon fin hane med.Kommentar
-
-
-
Nu har Jaguarynglen börjat kläckas, men det ligger lika mycet till kvar på stenen, vissa har svansar och andra är bara en svart prick än så längeKommentar
-
-
-
Kommentar
-
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Back to basic
Har under några år kört enbart channor men haft ett sug att köra igång några ca kar. Sagt och gort, 4st kar färdiga att använda och en del fiskar redan inköpta. Men har lite problem med den ena sorten.. Den är köpt som cyanoguttatus men tycker den påminner om carpintis. Vad säger ni?
De har carpintis på Alvarielagret, men dit vågar jag inte åka med plånboken med, för där simmar även 4 otroligt fina argentea för 395 kr/stKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ahhh, jag som håller på och planerar besättning i mitt kommande CA...hur ska jag kunna komma till beslut när du lägger upp denna!!
De har carpintis på Alvarielagret, men dit vågar jag inte åka med plånboken med, för där simmar även 4 otroligt fina argentea för 395 kr/st
Förutom dom jag har lagt upp bilder på blev det ett zebra par ocksåKommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar