CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Var hos Salmberg härom dagen och tog några foto.
1 och 2. Parachromis loisellei hane
3 och 4. Parachromis loisellei honaMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Deppilek
tog med mig kameran idag och fotade de små illbattingarna honan är bara ca 10cm och hannen kanske 13cm men de har tagit över mer än halva 1080liters karet och jagar alla som f-n medans de stolt vallar runt ynglerna
måste få in en motpool till dem i det karet.....just nu går det bara ett pasionis par och 10st argentea i 10-12cm size + ett par deppi till, men söker efter ett fint salvinipar att lägga där i de borde kunna hålla ner deras framfart lite.
ville inte störa dem med att putsa rutan innan jag fotade så det får ni ha överseende medMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Toppenbilder Peter!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Skulle behöva lite uppdaterade bildeer på Deppi i artregistret. Utan lekfärger.
parbilden längst upp kan jag nog lägga in dock.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
tog med mig kameran idag och fotade de små illbattingarna honan är bara ca 10cm och hannen kanske 13cm men de har tagit över mer än halva 1080liters karet och jagar alla som f-n medans de stolt vallar runt ynglerna
måste få in en motpool till dem i det karet.....just nu går det bara ett pasionis par och 10st argentea i 10-12cm size + ett par deppi till, men söker efter ett fint salvinipar att lägga där i de borde kunna hålla ner deras framfart lite.
ville inte störa dem med att putsa rutan innan jag fotade så det får ni ha överseende medMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Parachromis dovii "laguna de arenal" F2
Den dominerande hanen visar hane nr.2(i bakgrunden) vem som bestämmerCAKommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar