inte världens bästa kort, men det är den här jag tror är en hona ...vad tror ni ??
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
inte världens bästa kort, men det är den här jag tror är en hona ...vad tror ni ?? -
Kommentar
-
-
-
Snyggade till dina bilder lite , hoppas det inte gör något...ja, det är snart dags att återgå till arbetet om man inte har annat för sig än sitta och mickla med andras bilder...men det kan ju vara intressant att se vad man kan göra med ett enkelt grepp i Photoshop.
//KajKommentar
-
Det blev ju faktiskt mycke bättre! men du kanske bör tala om vad du gjort så att ciklidtoken kan lära sigmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Snyggt Kajjan Jag har själv Photoshop som jag brukar använda när jag redigerar bilder, men har inte lagt in det i datorn efter kraschen Använder bara ett vanligt nu som följde med microsoft office/ student-paketet. Funkar det med, men man kan inte göra så mycket roligt med det ....inte som med PS i varje fall :p
men summan av kontentan, det är alltså en hona jag har här, vad härligt, då är jag inte helt ute och cyklar på könen i varje fall Känner mig egentligen rätt stolt också, eftersom jag vet hur svårt det kan vara att könsbestämma CA-ciklider, i varje fall vissaKommentar
-
Herichthys cyanoguttatus
Några bilder på mina texas, som lekte för någon dag sen i en kruka nära rutan o va väldigt lättfotade720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Grymt coola i lekdräkt!! Tack för titten!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Riktigt fina Thompa. En av mina favorit CA-ciklider som jag säkert kommer att ha simmandes i något av mina kar igen.Kommentar
-
Kommentar
-
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Kommentar
-
Nice hanarna kan bli drygt 20cm hade en bjässe för något år sen jag hittade i sandby singel fisk han var nog närmare 25cm första året var han grym med allt tuff som få backade aldrig höll ordning på allt och alla som stac upp hehe... men han var gammal så han tacklade av sen blev krokig gammal tröttMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar