Läckra bilder Robin, hur stora är Nanoluteusen nu? Ser ut som en liten hane
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Störtsköna bilder, gillar allra mest citrinellusen. Jag petar in dem som yngelbild. En artbild på honan vore ju toppen också om man får lägga beställningsjobb.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Maila dem gärna jag har lite problem med vattenmärkningen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har läst igenom tråden, den här delen i varje fall. Och vilka underbarta bilder ni har lagt ut allihopa, Centralarna hör till mina favoriter i akvarievärlden.
Bidrar med några av mina.
Cichlasoma "flowerhorn"
Cichlasoma "flowerhorn"
Parachromis managuensis HaneSenast redigerad av Ciklidtok; 17 July 2012, 12:07.Kommentar
-
Gillar speciellt din andra FH. Mäktig jaguar oxå.
Har dessa hybrider några kända problem eller är det friska fiskar?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Den andra FH'n är en Thai-silk. Även honan är blå, fast lite mer dämpad i nyansen
Jag har haft FH i 3-4 år nu, och jag har aldrig upplevt att de har problem, snarare tvärt om. De har överlevt både bakterieangrepp och en kraftig nitritspik, där hälften av beståndet dog En yngre FH-hona strök med, men alla de andra klarade sig.
Vad man får tänka på, är att de kan bli mycket aggressiva mot andra av samma art, särskillt då samma kön. Man kan endast ha fler än två när de är små, så fort man märker att två visar tendens att para ut, så bör man plocka bort de andra, annars så är risken stor att de blir hjälslagna.
De är rätt så tuffa och hårdföra, men jag tycker de är riktigt läcker ...trots sitt tvära humör :p Jag har FH i 3 akvarium, skall även sätta ner i de övriga akvariumenKommentar
-
Thai silken är riktigt fin.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Lägger in 2 foto på 6 månaders dagen
Parachromis dovii "laguna de arenal" F2 detta är den största hanen 13cmCAKommentar
-
Lägger in 2 foto på 6 månaders dagen
Parachromis dovii "laguna de arenal" F2 detta är den största hanen 13cmKommentar
-
Jättesnygg Är den nära släkt med jaguaren ??Kommentar
-
Kommentar