Underbara bilder
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
RobinH, var är doviin.
Skulle du inte ha ett gäng i ditt stora kar?Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Tack för dom positiva komentarerna
Kul att vi fått igång tråden lite igen.
Det hade varit kul att se foto på någon annans Centralare oxåCAKommentar
-
Det går 15st i 540l karet, dom får bli lite större innan dom får flytta till det stora karet, oxå vill jag vara hyffsat säker på könsfördelningen oxå. (har faktiskt riktigt svår att avgöra könen på dessa?? dom ser nästan likadana ut allihopa, jag hämta till och med tillbaka 3st från Lasse som jag sålde dit för några veckor sedan bara för att vara på den säkra sidan!CAKommentar
-
-
Kommentar
-
här är en bild på 2st lika stora intill varann. Den ena är nästan alltid lika ljus medan den andra håller sig mörkare. kan det va hane och hona tro?
dom håller sig till dessa olika färger när dom bråkar med varann.Kommentar
-
Så utvecklades nämligen alltid de som jag hade.
Ofta var det dessutom honorna som var de tuffaste när de var små, hanarna höll sig lugnare.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Mina första CA-ciklider Thorichthys meeki. Två bilder på min vackra hane, han var vacker tills min bror fick ta över honom. Resultat, mördad!
MVH ChristoferCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Hei alle sammen, kan vi ikke bli ening om å bruke de latinske navnene nå vi omtaler fiskene, det gjør det mye enklere. Det er folk fra de andre nordiske land som er inne på forumet, og da kommer du inn å leser om jaggarne???? Bruker vi de riktige latinske navn om vi vet disse, blir det lettere for oss som ikke er Svenske.
Cichlid-PowerKommentar
-
Hei alle sammen, kan vi ikke bli ening om å bruke de latinske navnene nå vi omtaler fiskene, det gjør det mye enklere. Det er folk fra de andre nordiske land som er inne på forumet, og da kommer du inn å leser om jaggarne???? Bruker vi de riktige latinske navn om vi vet disse, blir det lettere for oss som ikke er Svenske.
Cichlid-Power
MVH ChristoferCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
Kommentar