CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ja tack, jag gillar dom det är därför jag har arten igen.
(Jag flyttade ert facebook snack till en annan tråd)CAKommentar
-
-
Kommentar
-
-
Jag är för övrigt inte så inne på det där med det vetenskapliga i akvaristiken, och då menar jag just släktförhållandena och de vetenskapliga namnen. Klart att jag vill ha ett namn på firren, men jag läser inte många trådar där detta diskuteras in absurdum (enligt mitt inskränkta sett att se det ). Det är väl därför jag då missat detta med Vieja, kan man tänka.
//KajKommentar
-
Riktigt fina djur Robin Paraneetroplus synspilus ser riktigt fin ut.CAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Annars så håller jag med i ditt uttalande om malawiÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Nog om med malawisnacket nu . Köp saltvatten vetja hehe.
Grymma bilder Robin skulle vara intresant att se lite mer av dina labridens om allt gått bra med dom?SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Tyvärr så tynade dom bort efter 1-2månader så matvägrade dom och jag fick aldrig rätt på mag problem igenCAKommentar
-
Nej vad synd.. Har läst att vf har ibland skumma magparasiter i media luna men vet inte vad dina var.. Nåja synd på en vacker art men det kommer säkert fler tillfällen till att etablera arten här.SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Dessutom så verkar arten arma ut sig själv i naturen tyvärr, den korsar sig med H. Carpinte i media luna, har jag läst någonstans. Så rena Labridens därifrån, skulle man ha, nu innan det är försentMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Den är listad som utrotningshotad av "international union for the conservation of nature"CAKommentar
Kommentar