Schyssta gula ränder också.
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
de är tom gulare ibland, men varierar duktigt i färg, skulle haft kameran när 2 av paren gick med yngel samtidigt och de trdje paret hade en lek samtigt då var det fart i karet de stackars svärdbärarna fick inte vara nånstans och den ensamma honan försökte leka av den ena hannen i ett av paren då var det gula fiskar med gälarna ute hela tidenMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kul att Nourissatin har kommit igång nu Robbin, grattisMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Grymt snygg till och med.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Grymt bra bilder Robin. Kul med leken med. Går och hoppas på lek på mitt stora Heterospilapar här hemma.Kommentar
-
Kommentar
-
Cryptoheros spilurus par, en trevlig liten centralare som jag inte haft tidigare.
Inga super foto direkt men det livar upp tråden lite iaf.CAKommentar
-
Ja det var på tiden. Toppenbilder på fina fiskenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Cryptoheros spilurus par, en trevlig liten centralare som jag inte haft tidigare.
Inga super foto direkt men det livar upp tråden lite iaf.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Höhö, snygg hörru!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar