CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Nu så har vi några nya bilder man får vara påhittig hålltillgodo tyvärr skitig ruta jaja..Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
åxo de sista... de vart lite skiftande kvalite men de är fina alla fiskarna är riktigt klara i sina färger umniee kommer mer och mer växer braSenast redigerad av Micke Jarhl; 10 April 2012, 15:48.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
denna trimac hanen var den klenaste som överlevde bakom en bakgrund hos en kompis och har nu blommat ut rejält men det blir ingen hona hehe jobbiga fiskar att ha bland andra då,,, ensam är han lite lugnare vill gärna boxas mot cittrorna men där får han ge sig heheMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
-
Argentean är super!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Grann jagga Micke!
Visst är det en freddie du har där också? Den var också kalasfinFredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
-
Måste ta bort lite fisk framöver hehe vill ge umbrifiera paret en fär chans att
etablera sig men det är ingen större brådska än. Funkar väldigt bra här hemma
de respekterar varandra förvånande väl.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
CA i mitt 350L
Bidrar med några bilder från mitt CA-kar på 350L
Bild 1 är på ett gäng Nicaraguaciklider. Har 6 st av dessa.
Bild 2 är den mest utfärgade av Nicaraguacikliderna. Tror det är en Hona. Bara den som färgat ut så mycket.
Bild 3 och 4 är på två av mina fyra Multispinosa som går på tillväxt med de andra CA.
De CA jag har i karet är Nicaraguaciklider, Multispinosa, Salvini, Sajica och Thoroictys Aureus._____________________________________
MVH
Stefan AxlingKommentar
-
Kommentar