CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Paraneetroplus bifasciatus "Rio chacamax"
Har en grupp på 5 hanar och 1 hona(hoppas på fler honor)
Här är 2 foto på dom 2 största och mest dominanta hanarna ca 25-26cm
1. hane nr1
2. hane nr2
Enligt rapport så mår "farsgubben" prima uppe på tropikariet i kolmården och uppvaktar alla honor oavsett art ; )
Måste göra ett besök och kika på den, den var massiv när jag lämnade den, den lär inte vara mindre idag.
Mvh JariKommentar
-
Kommentar
-
Mmm, ruskigt vackra! Jag har själv en hona och hane efter farsgubben går... just i mellanstadiet så är dom som vackrast enligt min mening, när de har ett tydligt mönster även på hela huvudet, något som farsgubben inte hade efter 35cm men som fullvuxna har de annan typ av charm.
Enligt rapport så mår "farsgubben" prima uppe på tropikariet i kolmården och uppvaktar alla honor oavsett art ; )
Måste göra ett besök och kika på den, den var massiv när jag lämnade den, den lär inte vara mindre idag.
Mvh Jari
Ja jag gillar dom starkt..
Jag kommer ihåg när vi var uppe på CA träffen hos jocke och gjorde ett litet besök i din lokal, då fick man ju se besten en gigantiskt ståtlig herre.
Dessa jag har har en del att växa för att komma upp i den kalibern.CAKommentar
-
-
Schysst film!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
-
Jd
Halloj skaffade min första JD idag! Är det en hona eller en hane?
MVH Christofer
Rocio octofasciataCA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
/JockeKommentar
-
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar