CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Tackar, jo jag kunde ju inte låta dig vara ensam om dem
får se om de lyckas med leken nu, jag stressade ju upp dem som fan igår med fotograferingen innan jag såg att de lekt, tror jag har 3 par och möjligvis har nåt mer par lekt i bakgrunden för de brukar vara mer framme än vad de är just nuMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Härligt då kommer yngelbilder snart då?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Tackar, jo jag kunde ju inte låta dig vara ensam om dem
får se om de lyckas med leken nu, jag stressade ju upp dem som fan igår med fotograferingen innan jag såg att de lekt, tror jag har 3 par och möjligvis har nåt mer par lekt i bakgrunden för de brukar vara mer framme än vad de är just nuCAKommentar
-
ohh inte direkt tänkt på det, skulle gissa på 7-8 för honan och 9-10 för hannen
men jag tror att mina inte fått optimal uppväxt och är lite äldre än vad de borde vara i den storlek, detta gissat på den höga kroppsformen de har förhållande till längdenMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Okej dom ser ut till att vara större speciellt om man tittar på närbilden så ser den ut att vara hyffsat stor...CAKommentar
-
Paraneetroplus bifasciatus "Rio chacamax"
Har en grupp på 5 hanar och 1 hona(hoppas på fler honor)
Här är 2 foto på dom 2 största och mest dominanta hanarna ca 25-26cm
1. hane nr1
2. hane nr2CAKommentar
-
-
Otroligt snygga, brutalt snygga.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Fina bifas, Robin.
Men antingen är det fel på min skärm eller så visar inte bilden de som de ser ut på riktigt. Jag ser en gulaktig kropp på bilden, men på riktigt så var de ju mer guldfärgade. Dvs ännu snyggare.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
ja tack, fotona blev inte allt för bra beror nog på detCAKommentar
Kommentar