CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Hur fasen överlever dom små pansarmalarna i samma akvarium som den monster jaggan?720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
Härliga bilder och firrar Micke och Cronan Dina Midas är ju bara för snygga MickeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
De är väldigt lugna tror de är präglade av pellets och
räkmix tappat det vilda tråkigt nog men jag fick tag i 20st
Socolofi tetror i tron att väcka dem... Dock
inget napp ännu
Samma med freddie paret vi får se om det ändras....Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Härliga bilder Micke! Lite avis blir man, jag kan knappt ha andra fiskar i mitt stora kar pga grammodesen. Försöker inte jaggorna äta de mindre fiskarna?Kommentar
-
Men vi får se om något händer,tror det knappt de tittar inte åt de mindre fiskarna ...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
tog några nya bilder skitiga rutor får ni stå ut medMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Peter in med 3 bilder till tävlingen på dessa. Jag visste inte att du hade pasisonis. Var det du som köpte dem som låg på annons för ett tag sedan, jag ringde men de var tagnaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
JApp det var jag om du kikar noga på bilderna så ser du rommen under roten därför var de svårfotade, den jag kunde fota var den enda jag har som inte parat med nån, ska försöka ta bättre bilder nån dagMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
Kommentar