Härliga foto Ove och Dezplay!
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
skönt för dom med ett större kar igen! alla ser ut att ha fixat resan bra?Tom.Nordbeck aka Midas_TomKommentar
-
Hej Tom! Ja det var express dart hem tog max 20min
Sen 10min inkoppning sen var dom i karet jaggorna hittade sin hörna direkt hehe värre med freddies lite skygga ännu riktigt snygga de åxo riktigt nöjd tack för att du ringde hehe...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
Äsch, här går man och är nöjd över att man tillfälligt gått och lämnat stora CA för stora SA och så postar du dom bilderna på de freddisarna (Bilder på honan?).. Jättefina!!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Elliotina ser riktigt vackra ut!! Hur gamla/stora är det? Kan du inte försöka få någon bild på bara dem så vi får se lite mer?
Putsa rutorna och fota järnet, jag vill se mer. Har aldrig sett någon med så uttalade teckningar, enormt vacker!!!Senast redigerad av DaRe; 11 February 2012, 22:21.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hohoho vilka biffar Micke! Jaggahanen måste ju vara närmare decimetern i bredd! Visst var det den där som vägde över ett kilo? Mäktigt!Senast redigerad av FI; 12 February 2012, 09:09.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Det stämmer det är en stödig bit honan åxo närmare 30cm
Hon biter ifrån om någon testar henne. Blev en pöl på golvet igår
när dom hade spel för oss på utsidan hehe simmade cirklar med skakningar
Och stjärtslag hade ingen kamera framme tyvärr. Skulle inte förvåna om de
leker snart vi får se.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar