CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L > -
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L >Kommentar
-
Grymmingbild RobinH! Man ser alla dessa fantastiska bilder men är för dålig att kommentera. Skärpning på mig själv.
Grym bild det uppskattas verkligen att se alla dessa bilder, du är på en mission för att öka antalet CA-anhängare och du lyckas säkerligen!!
Gillar din JD också Tisse, man blir allt lite sugen på en sådan!! Onekligen hona med Robins bra ID tips ser man det tydligt.Senast redigerad av DaRe; 14 March 2012, 12:28.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Grymmingbild RobinH! Man ser alla dessa fantastiska bilder men är för dålig att kommentera. Skärpning på mig själv.
Grym bild det uppskattas verkligen att se alla dessa bilder, du är på en mission för att öka antalet CA-anhängare och du lyckas säkerligen!!
Gillar din JD också Tisse, man blir allt lite sugen på en sådan!! Onekligen hona med Robins bra ID tips ser man det tydligt.
Mission vet jag inte men man försöker ju alltid att öka intresset lite för Centralare som är underskattade enl. min mening, och sen att man skickar in foto till artregistret på några av mina samt många av andras Centralare är ju för att försöka få fler att öppna ögonen för dessa skönheter och personligheter i fisk världen.CAKommentar
-
Och det ska du ha all cred i världen för! Kul att se all den variationen som finns.
Jag har lagt in RobinHs info i beskrivningen för arten.
Ser det ok ut?
Rocio octofasciataKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
och det ska du ha all cred i världen för! Kul att se all den variationen som finns.
Jag har lagt in robinhs info i beskrivningen för arten.
Ser det ok ut?
rocio octofasciataCAKommentar
-
Kommentar
-
Thorichthys pasionis "Laguna Catazaja"
Nöjd med rubriken Beast?
efter att jag lyckats döda första kullen med att flytta dem för tiden så lekte paret igen och nu så lekte även de andra två paren så de har larver nu när de första har frisimmande
mobilbild men alltid nåtMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Riktigt kul Peter, dom ser ut att ha blivit lite snyggare/gulare oxåCAKommentar
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Sådär ja, glöm nu inte fångstortenMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar