If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
köpte min första SA igår A.Rivulatus ? lite bilder
SA bild tråden i forts..Honan tampas med Argenta honan bild 1.7 sen hanen på bild2-4
bild6 chacamax hanen särar på dom
bild5 gör chacamax honan ett försök sära på Rivulatus honan och Argentan tampas om revir som ligger för nära varandra ska försöka ändra lite på det blir mer sväng rum ..
Senast redigerad av Micke Jarhl; 06 October 2012, 14:37.
köpte min första SA igår A.Rivulatus ? lite bilder
SA bild tråden i forts..Honan tampas med Argenta honan bild 1.7 sen hanen på bild2-4
bild6 chacamax hanen särar på dom
bild5 gör chacamax honan ett försök sära på Rivulatus honan och Argentan tampas om revir som ligger för nära varandra ska försöka ändra lite på det blir mer sväng rum ..
Den hanen såg rätt rejäl ut
720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
En fråga till ciklidtok, ser att du verkar ha en Flowerhorn Thai Silk tillsammans med eldbukar i samma kar Hur har det funkat för dig? Min Flowerhorn hade ihjäl min största eldbuk över natten när ingen såg, dom var jämnstora runt 15cm och mitt kar är på 450 liter.
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.
Rejäl balja där Salmberg capinte är fina riktig diamant hehe....här hemma funkar det över förväntan, guldsömmarna här hemma(hanen speciellt) verkar vara ett orginal han skrämmer alla utom cachcamax hanen han synar honom i mellanåt syn för gudarna hehe...
Kommentar