CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nu är de i gång igen. en hel drös med yngel
Kommentar
-
-
-
Cryptoheros nanoluteus (för det var väll det Robin?) Hane.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kommentar
-
Så här ser det ut i tanken där Jaggan går just nuKommentar
-
-
Vad är det för dimma du har runt fiskenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Micke: ja de är många fler än förra kullen
DaRe: de är höljt i dimmoln, måste vara nåt fel på vattnet :pKommentar
-
tog några dåliga bilder med mobilen blev skit men det syns iaf dock suddiga som sagtMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Jag blir så sjukt sugen att sätta igång när jag ser era fantastiska bilder på jättefina fiskar och färger. har nu sålt Påffarna, de for idag. Nu är det bara Pacun kvar som skall iväg. I värsta fall blir de fördelade på 4 andra akvarium Så jag kan få dra igång bygget och fixandet med 720 litern
Micke Jarhl: det översta kortet, vad är det för centralare, trots lite suddig bild, så ser de jättefina ut är det bland de största eller är det en mellanstorlek ??
Jag har funderat fram och tillbaka, och jag är lite sugen på antigen Eldbuk eller Eliotti. Samt några arter till som jag inte har bestämt mig för än Är lite halvsugen på multispinosa också, men har inte bestämt mig ännuKommentar
-
Jag blir så sjukt sugen att sätta igång när jag ser era fantastiska bilder på jättefina fiskar och färger. har nu sålt Påffarna, de for idag. Nu är det bara Pacun kvar som skall iväg. I värsta fall blir de fördelade på 4 andra akvarium Så jag kan få dra igång bygget och fixandet med 720 litern
Micke Jarhl: det översta kortet, vad är det för centralare, trots lite suddig bild, så ser de jättefina ut är det bland de största eller är det en mellanstorlek ??
Jag har funderat fram och tillbaka, och jag är lite sugen på antigen Eldbuk eller Eliotti. Samt några arter till som jag inte har bestämt mig för än Är lite halvsugen på multispinosa också, men har inte bestämt mig ännu
Argentorna där blir hanarna iaf 35cm med tiden aldrig sett en hona
över 2O cm puntius densonii har jag dålig koll på ingen CA vad jag tror
Absolut.ingen ciklid iaf utan tror det är en barb... Men snygga är dom.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Där är 2st P. Argenta honor stim fisken heter puntius densonii
Argentorna där blir hanarna iaf 35cm med tiden aldrig sett en hona
över 2O cm puntius densonii har jag dålig koll på ingen CA vad jag tror
Absolut.ingen ciklid iaf utan tror det är en barb... Men snygga är dom.
Barberna var också jättefina, jag trodde först det var torpedbarber, men jag fick det inte riktigt att stämma....de skall väl vara bra mycket rödare har jag för mig ??Kommentar
-
P.Argenta altså Skall googla på dem, kanske blir såmnna, de hör väl egentligen till mellanstorleken vill jag tro Trots att hanen kanske är något i överkant från det som kallas mellanstorlek
Barberna var också jättefina, jag trodde först det var torpedbarber, men jag fick det inte riktigt att stämma....de skall väl vara bra mycket rödare har jag för mig ??
Beställt ny kamera som jag väntar på den har blivit försenad snart 3v..Senast redigerad av Micke Jarhl; 30 September 2012, 21:01.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
Kommentar