If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snyggade till dina bilder lite , hoppas det inte gör något...ja, det är snart dags att återgå till arbetet om man inte har annat för sig än sitta och mickla med andras bilder...men det kan ju vara intressant att se vad man kan göra med ett enkelt grepp i Photoshop.
Snyggt Kajjan Jag har själv Photoshop som jag brukar använda när jag redigerar bilder, men har inte lagt in det i datorn efter kraschen Använder bara ett vanligt nu som följde med microsoft office/ student-paketet. Funkar det med, men man kan inte göra så mycket roligt med det ....inte som med PS i varje fall :p
men summan av kontentan, det är alltså en hona jag har här, vad härligt, då är jag inte helt ute och cyklar på könen i varje fall Känner mig egentligen rätt stolt också, eftersom jag vet hur svårt det kan vara att könsbestämma CA-ciklider, i varje fall vissa
inte mätt dom men gissar att dom är runt en 15-16cm
Nice hanarna kan bli drygt 20cm hade en bjässe för något år sen jag hittade i sandby singel fisk han var nog närmare 25cm första året var han grym med allt tuff som få backade aldrig höll ordning på allt och alla som stac upp hehe... men han var gammal så han tacklade av sen blev krokig gammal trött
Kommentar