jag kan på fredag hihi..liten skräll mitt lilla umbiee par lekte nu i dagarna men de käkade upp rommen på natten till igår men nu har de börjat runt 10-11cm stora????
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Kul att ni håller igång tråden
Robbin, det är bra att du släpar med den där Jinnarparen också på CA träff, så han inte förlorar greppet helt om riktiga fiskar
Kul att höra Micke, har dom lekt nu en gång, så kommer det nog flera, dessa vill man ju köpa ett gäng yngel avMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Kul att ni håller igång tråden
Robbin, det är bra att du släpar med den där Jinnarparen också på CA träff, så han inte förlorar greppet helt om riktiga fiskar
Kul att höra Micke, har dom lekt nu en gång, så kommer det nog flera, dessa vill man ju köpa ett gäng yngel av
jag vill också köpa .... upps, hmm..Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Det är bara att starta 300l karet igen och dra upp ett gäng nästa gång dom leker, om dom inte käkar upp äggen då oxå!
Jag tar oxå ett gäng isåfall
Den lille hanen såg ju riktigt lovande ut trotts han var så liten, bra med färger och åt det blåare hållet!CAKommentar
-
Kommentar
-
Ja vi får se hur det går tänker ha det stora karet till umbiee paret hyfsat art akvarium +några dats och malar blir nog inga fler ciklider...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Yngel man får på VF fiskar kallar man F1 sen yngel man får på F1: orna blir odlade fiskar.... jag menar man kan ju inte hålla på i all evighet och sätta siffror på F:n eller är det bara nått försök att få upp värdet på fisken?
Dessutom heter det GP2 klassen under F1 nu mera
Edit: Blev kanske lite mycket OT och denna diskutionen borde kanske hållas på annan plats
Snygga firrar i alla fall, CA lockar bara mer och mer, var ska man få plats med ett till stort kar?Senast redigerad av affealien; 27 June 2012, 02:05.Mvh
//AlfKommentar
-
Snygga firrar Robin!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
En av mina Parachromis dovii "laguna de arenal" F2 från kullen jag drog upp.
är det hanarna som har prickar på gällocket?Kommentar
-
Yngel man får på VF fiskar kallar man F1 sen yngel man får på F1: orna blir odlade fiskar.... jag menar man kan ju inte hålla på i all evighet och sätta siffror på F:n eller är det bara nått försök att få upp värdet på fisken?
Dessutom heter det GP2 klassen under F1 nu mera
Edit: Blev kanske lite mycket OT och denna diskutionen borde kanske hållas på annan plats
Snygga firrar i alla fall, CA lockar bara mer och mer, var ska man få plats med ett till stort kar?
Är du oxå F1 intresserad
Ja du ett stort CA kar kan man alltid trycka in någonstans!CAKommentar
Kommentar