Schyssta gula ränder också.
CA-bilder del 8
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
de är tom gulare ibland, men varierar duktigt i färg, skulle haft kameran när 2 av paren gick med yngel samtidigt och de trdje paret hade en lek samtigt då var det fart i karet de stackars svärdbärarna fick inte vara nånstans och den ensamma honan försökte leka av den ena hannen i ett av paren då var det gula fiskar med gälarna ute hela tidenMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kul att Nourissatin har kommit igång nu Robbin, grattisMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Grymt snygg till och med.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Grymt bra bilder Robin. Kul med leken med. Går och hoppas på lek på mitt stora Heterospilapar här hemma.Kommentar
-
Kommentar
-
Cryptoheros spilurus par, en trevlig liten centralare som jag inte haft tidigare.
Inga super foto direkt men det livar upp tråden lite iaf.CAKommentar
-
Ja det var på tiden. Toppenbilder på fina fiskenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Cryptoheros spilurus par, en trevlig liten centralare som jag inte haft tidigare.
Inga super foto direkt men det livar upp tråden lite iaf.Spilurus, är en fin liten firre.
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
Höhö, snygg hörru!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar