If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
För ett par år sedan fanns småpåsar med olika levande saker som var förseglade att köpa.
Men nu finns inte detta längre. Men jag tror att det fortfarande går att beställa från Tyskland. Ska kolla ikväll, om jag hinner.
på det goda 70 talet fanns nästan allt levandefoder att köpa matskedsvis! Det var grejer!
1 matsked vita och en matsked röda tack!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
För ett par år sedan fanns småpåsar med olika levande saker som var förseglade att köpa.
Men nu finns inte detta längre. Men jag tror att det fortfarande går att beställa från Tyskland. Ska kolla ikväll, om jag hinner.
på det goda 70 talet fanns nästan allt levandefoder att köpa matskedsvis! Det var grejer!
1 matsked vita och en matsked röda tack!
I Tyskland finns påsarna fortfarande. Dett fanns gott om olika sorter på mässan i Duisburg.
Jag köpte levande små räkor i förseglad påse på zoo affären i Brunna(kungsängen vid Coop forum) Dessa var frysta men när man lät den ligga framme och la ner dom i vattnet började de att simma runt i akvariet riktigt intressant att se faktiskt!
Lite roligt var det att en ut av räkorna lyckades hålla sig undan tills akvariet släktes ut av timern men var borta dagen efter
Kommentar