Har precis betalat medlemsavgiften...Äntligen...
cichla ocellaris
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Alla är hjärtligt välkomna att lägga upp bilder på sina cichlor här(för lite motivation till alla andra).Kommentar
-
Kommentar
-
Det brukar jag göra direkt. Jag har inte sett din betalning. Gjorde du den via postgiro kan det ta några bankdagar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Jag ska kolla. Slutfördes du verkligen köpet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Betalt idag, du har inte lite båttom du, hehe. Lite tid behöver jag. Jag var ute på utflykt under dagen men när jag kom hem såg jag betalningenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kul att se dem med siamensis. Små rackareKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar