snyft...
Australoheros sp. red ceibal
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Australoheros n.sp. "Red Ceibal" delar habitat med G.labiatus (Blue Yerbalito), G.gymnogenys (Quilero), G.rhabdotus (Rincon), C.punctata (Yaguarón) och C.sp."Centurion"(saxatillis group)....min erfarenhet är att det gar bra att ha dessa ihop men jag brukar ha rätt sa tätt med fiskar i mina kar...inga som helst problem.....vill Red Ceibal ha lek sa kommer de säkert att hitta sin plats utan att för det ta kal pa en massa fiskar.
Ha det!FelipeKommentar
-
Sv: Australoheros sp. red ceibal
Tack för inputen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Australoheros n.sp. "Red Ceibal" delar habitat med G.labiatus (Blue Yerbalito), G.gymnogenys (Quilero), G.rhabdotus (Rincon), C.punctata (Yaguarón) och C.sp."Centurion"(saxatillis group)....min erfarenhet är att det gar bra att ha dessa ihop men jag brukar ha rätt sa tätt med fiskar i mina kar...inga som helst problem.....vill Red Ceibal ha lek sa kommer de säkert att hitta sin plats utan att för det ta kal pa en massa fiskar.
Ha det!
De fiskar vi hade med oss hem som jag noterade under namnet Australoheros "red Cuaro" liknar dessa. Är det samma art tror du?Kommentar
-
-
Tack för info och bild. Snygg firre!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Plötsligt händer det
Precis när man beklagat sig över att de inte lekt på ett år, så upptäcker jag en liten kaka på en sten.Kommentar
-
Coolt kanske för att de inte fick mat under helgen då du var på stämman?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar