Bästa whiskyn
Kollaps
X
-
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Glenmorangie är en av mina favoriter. Det destilleriet vet vad dom håller på med och hatten av till dom för att dom räddade Ardbeg från nedläggning. Ardbeg producerar numera whisky som påminner om fornstora dagar.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Ujuj så stiligt! 21 årig också den borde inte gå av för hackor!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Du har alldeles för många whiskyflaskor!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jisses vad flaskor!! Ena finare än den andra! Jag har gjort mina försök med att samla på mig ett nice barskåp men misslyckats ständigt, dricker alltid upp det innan det hinner samla på sig Jag bjuder förstås alltid på det jag har när vänner och bekanta hälsar på, inte alltid jag själv som slukar det hela, fast........ för det mesta är det väl så hehe.
Grattis till dig FINN som lyckas samla så många flaskorSenast redigerad av Kawasa; 03 April 2013, 20:58.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar