filter på tradera......
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Startpris 2000. HuppKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Stöldgods ???jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
väl hårt att anklaga nån för stöldgods utan vidare, just nu säljs pumpen för ungefär 2100 i tyskland........http://www.aquaristic.net/EHEIM-prof....html?qwizer=1Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
väl hårt att anklaga nån för stöldgods utan vidare, just nu säljs pumpen för ungefär 2100 i tyskland........http://www.aquaristic.net/EHEIM-prof....html?qwizer=1jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Kommentar
-
men man får skilja på dina gamla saker o folk som säljer nytt
billigare än vad som någon kan köpa varan nyjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
Jag blir alltid tveksam om en ny vara sälj för en bra bit under nypris. Varför inte använda öppet köp eller byta tillbaka den om det blev fel köp. Håller med misstänksamt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
det kan ju finnas tusen orsaker till att personen ifråga säljer det utan att ha använt det, pengabehov kan ju vara ett........ samtidigt har ju killen ifråga över 300 nöjda kunder och det brukar ju borga för att den inte är en lurendrejare.
men anklaga för stöld är ju riktigt illa faktiskt
det är ju som att jag skulle anklaga dig för att fuska med skatten för jag fick inget kvitto på det jag köpte av dig sistMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Jag har en kamera här hemma.. En ixus 220HS som jag fått som en del av bonus från mitt jobb..
Kostar c:a 1500:- i handeln, men jag tänker inte sälja den för mera än en tusing.. Och då är inte ens kartongen öppnad..
Så visst kan det finnas en oerhörd massa tänkbara scenarion som spelar in varför man sätter ett pris som man gör.
Mvh J
(NEJ, det är inte jag som säljer pumpen heller... )Kommentar
-
Jo det är sant. Outgrundliga äro herrens vägar, men när man köper på nätet ska man vara extra tveksam till allt som det finns risk att det är stulet och enligt polisen själva ska man akta sig för alla affärer som verkar vara lite för bra. Speciellt oöppnade förpackningar utan kvitto med lågt pris.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Köpte ett Eheim 2080 från tyskland för 2100kr inkl. frakt. Och den butiken skänker nog inte bort saker utan går som med vinst som alla andra.. Desutom kom det snabbare än med svenska posten .
Tagga ner några grader på att anklaga om stöldgods (eller ens antyda..).SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Jag blir glad om jag eller någon kan göra ett fynd ialf...
Hitta på tradera....rätt bra pris
http://www.tradera.com/eheim-2078-pr...1863_147700393
Dom vill vara säker på att deras kunder inte tror dom vari hos någon grossist och gjort inbrott......o dubblar man momsen så har man skattmasen på sin sida oxo
Men det är klart att hittar man en ipad för ett par hundra ....då kan det vara stöldgods ...knappast ett sketet akvariefilter ....!!Kommentar
-
Kan du inte länka till den annonsen med frakt ?jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
-
O då kan man förså varför en del butiker är dyra om attans på sina artiklar!!
Dom vill vara säker på att deras kunder inte tror dom vari hos någon grossist och gjort inbrott......o dubblar man momsen så har man skattmasen på sin sida oxo
Men det är klart att hittar man en ipad för ett par hundra ....då kan det vara stöldgods ...knappast ett sketet akvariefilter ....!!
faktiskt är hela ditt inägg ganska otydligtjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
Kommentar