Nya NCS medlemmar 2012
Kollaps
X
-
-
-
Ja åtta nya blev summan om ingen ramlar in idag innan jag hunnit få till skrivare och lablat och kilat till posten...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ett sånt mail är desutom gratis istället för utskick via posten till medlemmar som glömt betalt vilket kostr 6000 per utskick eller så.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Arken djurmagasinet kanske Naturhistoriska har nyhetsbrev
samt några större grossister ???Kommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Brevutsckick kostar per sida och så gott som helt rörlig kostnad. Om vi pressar in en sida blir kostnaden lika stor. Billigast är att använda postens funktion e-Brev. Jag gjorde en sammanställning förra sommaren om alternativ att skicka, billigast ör definitivt mail och nu har vi 80% av alla medlemmars mailadresser och 4300 mailadresser till samtliga forummedlemmar.Senast redigerad av DaRe; 11 July 2012, 15:44.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
självklart menar jag att man ska vara på kedjornas mailnyhetsbrevjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Välkommen som ny NCS medlem:
Jobe
Per B (Välkommen tillbaka!!)
Välkommen åter sedan 2005!!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Malawi-Mats
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Westbeach
JanneT (Välkommen tillbaka sedan 2009!!)
///David
-
Välkommen som "nya" NCS medlemar:
Carl Ferngren, jag behöver din mail min vän
jonsund (Välkommen tillbaka sedan 2010!!)
///David
-
Välkommen som NCS medlem:
Parus
///David
-
Välkommen som NCS medlem:
John Birde
///David
Kommentar