Medlemserbjudande fotoskolan
Kollaps
X
-
-
Jag har läst de första kapitlen och jag är imponerad av tydligheten och det självklara hållningen till fotografering. Gillas skarpt! Nu börjar jag komma in på de viktiga bitarna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Oh yes
Men, jag ska nog hitta nåt att skylla på om jag inte vinner tävlingarna framöver.
nackdel att sitta i styrelsen.
Favorisering
man gillar inte SA bilder
...
Ja lista kan göras lång. Det viktiga är att jag tar bäst bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nästa bok, som kommer i sommar, handlar mer om själva bilden, ljus, motiv, bildkomposition etc. Då bör du kunna ta ett rejält steg i din utveckling!Kommentar
-
Förresten, om ni vill ha ett litet supertips så kan ni kolla här hur ni på ett snyggt sätt kan tona era svartvita bilder: http://www.viktorsundberg.se/blogg/2...for-svartvitt/Kommentar
-
Ja är det någon som köpt fotoskolan 2?
1:an var ju grymt bra tycker jag, kollar i den med jämna mellanrum...
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nej har inte köpt den ännu! Håller på att fundera på att lägga en beställning snart om inte Zaphi har med sig böcker till Diskusföreningens årsmöte!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar