moorii
Troffetråden 2012
Kollaps
X
-
-
Blir minsann lite sugen på att skaffa troffar när man ser alla dessa kanonbilderna!
Håller på att planera ett 720L tanganyika kar. Det finns dock en hel del andra arter jag vill ha där i.
Julidochromis transcriptus , Lamprologus multifasciatus , hästnosar , någon altolamprologus och synodontis. Går det att kasta in troffar i den mixen också tro?
Alternativet annars var cyprichromis leptosoma istället för troffar men det känns inte lika roligt. Tror troffar kan tillsätta lite fart och färg till karet,//EmilKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Blir minsann lite sugen på att skaffa troffar när man ser alla dessa kanonbilderna!
Håller på att planera ett 720L tanganyika kar. Det finns dock en hel del andra arter jag vill ha där i.
Julidochromis transcriptus , Lamprologus multifasciatus , hästnosar , någon altolamprologus och synodontis. Går det att kasta in troffar i den mixen också tro?
Alternativet annars var Cyprichromis leptosoma istället för troffar men det känns inte lika roligt. Tror troffar kan tillsätta lite fart och färg till karet,Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja de er vildt flotte, det er også din Lufubu i mine billederIf you bay some cheap....it is cheapKommentar
-
Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Några nytagna bilder på Ikolan hemma hos mig.3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi MaswaKommentar
-
Kommentar