Snygga troffar Maltandis!
Troffetråden 2012
Kollaps
X
-
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Ääh, bruna fiskar , det finns ju röda, gröna, gula och blå.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
Vackra fiskar
Bra bilder och riktigt snygga fiskar. Men ärligt Tomas, så fina fiskar borde vistas i en mer naturtrogen inredning, tegelrör passar på byggen.Kommentar
-
Kommentar
-
Haha men om man redan har massa färgglada så måste man ju få köpa något att bryta av med. Gillar ju prickarna i skallen på dom, däremot vet jag inte om jag vill göra plats för dom.
Har ju funderingar på att sälja Elins Ilangi när hon inte är hemmam tänkte ha det karet till Petrisar
Tomas, gillar den spräckliga troffen som går med dina Golden kazumbe
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Haha men om man redan har massa färgglada så måste man ju få köpa något att bryta av med. Gillar ju prickarna i skallen på dom, däremot vet jag inte om jag vill göra plats för dom.
Har ju funderingar på att sälja Elins Ilangi när hon inte är hemmam tänkte ha det karet till Petrisar
Tomas, gillar den spräckliga troffen som går med dina Golden kazumbe
/J
Kul att du fått 2 kalambo ob.
Har själv ca 25 st från ob men ingen verkar bli ob
TomasKommentar
-
Vissa muterar helt plötsligt som vuxna... Det är inte som Dr. Alban säger "Stabilt".Kommentar
-
Det kan ju ta lite tid, men man får väl ha lite tålamod (inte min starka sida) och vänta ut dom. Carsten har ju en hane som slog om efter 5-6 år.
Hur länge har du haft dina kalambo Tomas, rätt länge va?
Föräldrarna till mina var ju båda Golden kalambo, några har ju lite svart i ryggfenan.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Mina OB Bulu point kommer och går lite i fläckar. Bara en hona har riktigt mycket fläckar jämt.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Det kan ju ta lite tid, men man får väl ha lite tålamod (inte min starka sida) och vänta ut dom. Carsten har ju en hane som slog om efter 5-6 år.
Hur länge har du haft dina kalambo Tomas, rätt länge va?
Föräldrarna till mina var ju båda Golden kalambo, några har ju lite svart i ryggfenan.
Dom får gå så får vi se vad det blir av dom.
TomasKommentar
-
Kommentar
Kommentar