If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Blir minsann lite sugen på att skaffa troffar när man ser alla dessa kanonbilderna!
Håller på att planera ett 720L tanganyika kar. Det finns dock en hel del andra arter jag vill ha där i. Julidochromis transcriptus , Lamprologus multifasciatus , hästnosar , någon altolamprologus och synodontis. Går det att kasta in troffar i den mixen också tro?
Alternativet annars var cyprichromis leptosoma istället för troffar men det känns inte lika roligt. Tror troffar kan tillsätta lite fart och färg till karet,
Denna gång var det enTropheus sp Red Ndole hona som gav ett bidrag på 4 stora "ca 20mm" friska yngel.
Hade förväntat mig fler med tanke på hakpåsens storlek.
Mvh Göran
Läcker bild.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Blir minsann lite sugen på att skaffa troffar när man ser alla dessa kanonbilderna!
Håller på att planera ett 720L tanganyika kar. Det finns dock en hel del andra arter jag vill ha där i. Julidochromis transcriptus , Lamprologus multifasciatus , hästnosar , någon altolamprologus och synodontis. Går det att kasta in troffar i den mixen också tro?
Alternativet annars var Cyprichromis leptosoma istället för troffar men det känns inte lika roligt. Tror troffar kan tillsätta lite fart och färg till karet,
Jag har kört den mixen med goda resultat förutom att multisarna blir för många. Men dom e ju bara o håva upp. Har du duktiga altos kanske dom hjälper till o hålla multisarna på en lagom nivå. Mina nöjde sig med pellets av någon anledning
Tack. Är väldigt nöjd med köpet fick hem dom för c.a en månad sen och en av hanarna har redan lekt av 3 honor. Väldigt lugn grupp för att vara WF klart fördelningen är 3+14 och det bidrar säkert med lugnet i inom gruppen.
Tack. Är väldigt nöjd med köpet fick hem dom för c.a en månad sen och en av hanarna har redan lekt av 3 honor. Väldigt lugn grupp för att vara WF klart fördelningen är 3+14 och det bidrar säkert med lugnet i inom gruppen.
Ja de er vildt flotte, det er også din Lufubu i mine billeder
Kommentar