Bra dag idag. Har fått 7 st Tropheus till. Orangemooriin's yngel var klara och ville ut.
Troffetråden 2012
Kollaps
X
-
-
-
Det var en kille på Zoopet som inte trodde på mig att jag skulle åka till en affär och köpa två grupper med Tropheus och att jag kunde välja. Så jag fotade alla karen med Troffar i för att motbevisa ;-).
Väntar på att karet där hemma blir klarare. Troffarna har röjt runt en del så det är lite för grumligt för att fota.Kommentar
-
Coolt, måste se dom så småningom, hör av mig. Glöm inte kallvattenkranen denna gångenFrontosamarkusKommentar
-
Kul Christian! På tiden att du trilla dit igen, bra val av troffar, spökmooriin (katongan) har jag haft själv men aldrig den där regnbågen. Fanns ju en del att välja på oxå Så om två dagar så får man/vi se lite bilder från karet.
/Jocke
Det var en kille på Zoopet som inte trodde på mig att jag skulle åka till en affär och köpa två grupper med Tropheus och att jag kunde välja. Så jag fotade alla karen med Troffar i för att motbevisa ;-).
Väntar på att karet där hemma blir klarare. Troffarna har röjt runt en del så det är lite för grumligt för att fota.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Här kommer bild på Tropheus moorii , "Red Rainbow", Kapere
Ni ser på bilden att det är ganska grumligt fortfarande.Kommentar
-
Ska du ha annat än tropheus i karet?Kommentar
-
Det är hanen som är snyggast. De andra är inte alls lika fina. Ska fota hela karet när det inte är så grumligt.
Förutom Tropheus så har jag ha två malar i det. I övrigt blir det inte mer.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ni ser på bilden att det är ganska grumligt fortfarande.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Ni ser på bilden att det är ganska grumligt fortfarande.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar