Hur stor burk utan mittstag?
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
4.000 pix känns inte som ett jättefarligt pris ändå i jämförelse med vad hela kittet med all utrustning för salt skulle gå loss på. Najs att få svar direkt från butik, tack Christer!
Optivit är samma sak som Pilkington Optiwhite antar jag? (Googlade lite... ) Hur stor är skillnaden? Är det värt 2 lakan extra?
Elos burkar såg grymt snygga ut. Precis nåt sånt jag tänkt mig. Hur får man tag på såna i Sverige?Daniel AndréassonKommentar
-
4.000 pix känns inte som ett jättefarligt pris ändå i jämförelse med vad hela kittet med all utrustning för salt skulle gå loss på. Najs att få svar direkt från butik, tack Christer!
Optivit är samma sak som Pilkington Optiwhite antar jag? (Googlade lite... ) Hur stor är skillnaden? Är det värt 2 lakan extra?
Elos burkar såg grymt snygga ut. Precis nåt sånt jag tänkt mig. Hur får man tag på såna i Sverige?Tropheus Duboisi halembe, so
-
Annars är det ju helt klart ett alternativ att få ett byggt av Lagret. Med lite händighet och rätt kontakter kan man nog få det att bli ett riktigt snyggt hemmabygge till överkomligt pris.Daniel AndréassonKommentar
-
ja det ingår sump, osmos, skummare och 2 st eheimpumpar så det räcker för drift, jag har också 2 intervallpumpar (tunze & vortech), men som du skriver så kan säkert ett hembygge bli nog så bra och man kan ju kopiera elos snygga minimalistiska stil.Tropheus Duboisi halembe, so
Kommentar