Jag har ett par påfågelciklider, ett fantastiskt par som leker varje vecka. Problemet är att det kar de bor i ska bli ett saltkar, därför måste detta par flytta. Och jag låter dem inte flytta varsomhelst - det ska vara till någon som jag vet har förstånd att ta hand om och uppskatta dem. Wilhelm i Linköping har ett ledigt kar till dem - och han passar in på min profil på nya ägaren.
MEN: Vi behöver hjälp med att få upp dem från Malmö till Linköping! Just nu och två veckor framåt är jag väldigt flexibel i och med att jag jobbar hemifrån, så därför är det nog lättast att få det gjort senast 8/1. Finns det någon vänlig själ som ska göra den resan från Malmö till Linköping innan 9/1 och som är hjälpsam nog att ta med dessa två firrar till Wilhelm? De kommer att bli packade i varsin påse i en frigolitlåda.
Hör av er till mig eller Wilhelm via PM i forumet!
Det skulle uppskattas oerhört mycket!
//Kaj
MEN: Vi behöver hjälp med att få upp dem från Malmö till Linköping! Just nu och två veckor framåt är jag väldigt flexibel i och med att jag jobbar hemifrån, så därför är det nog lättast att få det gjort senast 8/1. Finns det någon vänlig själ som ska göra den resan från Malmö till Linköping innan 9/1 och som är hjälpsam nog att ta med dessa två firrar till Wilhelm? De kommer att bli packade i varsin påse i en frigolitlåda.
Hör av er till mig eller Wilhelm via PM i forumet!
Det skulle uppskattas oerhört mycket!
//Kaj
Kommentar