Så där nu har man betalt in o är garanterad ciklidbladet nästa år med
Medlemsavgiften 2012
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag tar ett sabbats år 2012 kommer tillbaka -13 med all säkerhet...God jul & gott nytt år..Micke Jarhl Med akvarium! -
Nej Micke klart du ska haka på och fortsätta grabbhalva!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det underlättar för oss i styrelsen speciellt mig som hanterar posten om alla betalar så snart som möjligt. Allt som gör att vi slipper efterutskick är enormt uppskattat!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Inte ännu AlfKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
99 personer har betalat för 2012 till dags datum.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Gott slut och Gott nytt fiskår alla nördar.
/JockeMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tackar så mycket!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Jag har inte tid att kolla nu men jag återkommer...'Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar