Tack för det, och ja jag har fått ditt mail
Medlemsavgiften 2012
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Så! då har även jag betalat medlems avgiften för i år!720liter CA
Herichthys cyanoguttatus,
Parachromis loisellei
375liter (inte bestämt vad jag ska ha i än)
250liter CA
cichlasoma salvini "nototun" f2 yngel
Thorichthys meekii yngel
Herichthys Carpinte ungdjurKommentar
-
-
Det är ju alldeles för dåligt tycker jag Finns det några strategier för o vända på den negativa trenden.Kommentar
-
-
Betalt och klart så även här lite sent men det är ju lätt att glömma så att man fick mail om det gjorde ju att glömskan försvann
Mvh
RogerKommentar
-
Härligt jag fixar din status så snart jag gått igen de sista betalningarna affealien.
Roger, jag har fått din betalning super!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Citerar mig själv. Men finns det någon kurva på medlemstatestiken? Alltså är den ett problem så är väl inte lösningen att sopa det under mattan Det har väl aldrig funkat.Kommentar
-
att sopa under mattan fungerar ibland ..... om man ska dra ....... fungerar till slutet
gnälla fungerar alldrig ...... folk slår ifrån o blir rädda
Jag gillar positivt tänkande
kom med ideer
1. varför har vi bara ett möte per år , varför inte fler lokala små möten en föredragshållare 30 besökare reportage i tidningen ev klubben sponsrar mot artikeln
2. mer lokalt anknutna artiklar källare 6-100 akvarier
3. be folk skriva fler artiklar och då menar jag att styrelsen ringer runt o pratar med vanliga folket sedan följer man uppjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Nja jag vet en som redan har medlemmar än förra året o jag vet också varför.
Det gör jag med.
[QUOTE=cf.akvarielagret;865598]varför har vi bara ett möte per år [QUOTE=cf.akvarielagret;865598]
För mig ett stort misstagen dvs.
NCS arrangerar inga möten alls utan försöker köpa in ett per år via ett Franchise concept. Dvs man står o faller med under leverentörerna.Kommentar
-
[QUOTE=kaj.p;865606]Nja jag vet en som redan har medlemmar än förra året o jag vet också varför.
Det gör jag med.
varför har vi bara ett möte per år
självklart ska man prova något nytt
.................................................. ................................
NCS arrangerar inga möten alls utan försöker köpa in ett per år via ett Franchise concept. Dvs man står o faller med under leverentörerna.
Vad har hänt Kaj ......var är den positiva Diskusodlaren
.................................................. ...............................
via ett Franchise concept
.................................................. ..............................
lite oförskämt
dom står för hela förlusten mot halva vinsten som brukar vara -10000kr tror jag som mest
och kanske 30000kr som bästa resultat
Fy fan kajjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Sorry Christer Jag fattar inte ditt inlägg o jag tror inte du fattat mitt.Kommentar
-
Jag kan kanske bidra med lite siffror (=fakta) här:
Per sista januari i år hade 516 medlemmar betalt för 2012.
Per sista januari 2011 hade 425 medlemar betalt för 2011.
Nu är det naturligtvis för tidigt att dra långtgående slutsatser på basen av bara januari, men låt mig i alla fall hoppas.
Ska se om vi kan få fram jämförbara siffror per 31.12. också.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
Kommentar