Saknar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • daniel.b
    Användare
    • December 2011
    • 25

Saknar

Saknar en köp/sälj byt flik på forumet skulle kanske kunna va nåt typ där man kan lägga in om man säljer akvariegrejor eller fiskar eller om man är på jakt efter nåt??
    Mvh daniel.b
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Se ovan...
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• daniel.b
      Användare
      • December 2011
      • 25

haha tackar såg inte det haha är så inne på att titta på alla bilder och grejor på flikarna så man tittar inte där uppe haha sorry
      Underbar sida och vilka underbara burkar det finns kort på f-n man blir ju helt salig här

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Hehe, härligt! Det är så det ska vara. kolla in denna också:
        Hmm, krångligt ämnesrubrik. det brukar alltid vara intressant att se hur folk har organiserat/inrett sina akvarier. För inspiration och designideer. Kom igen nu och dela med er av bilder på era helkar!!! Jag börjar: 936 liters 160x90x65 (BxDxH) 430 liters 130x60x60 720 liters 200x60x60 280 liters 70x65x65 (min sons) Edit:
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• daniel.b
          Användare
          • December 2011
          • 25

Ursprungligen postat av DaRe
          Hehe, härligt! Det är så det ska vara. kolla in denna också:
          http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=63717
          Är där jag varit och tittat riktigt härliga bilder så man nästan får ståpäls

Kommentar

Arbetssätt...